Fase 2: Transformatieplan (inmiddels afgerond)

Uit de resultaten van de eerste fase weten wij wat er in 2030 in Urmond-Oost veranderd zou moeten zijn. In de tweede fase gaan wij ruimtelijke ideeën en manieren bedenken hoe wij die verandering gaan vormgeven.

Wijkatelier

Op 8 september vond het tweede Wijkatelier plaats. Hieronder vind je de presentatie zoals getoond tijdens deze bijeenkomst.

Beeldvormende raad

Op 21 september is het resultaat van fase 1 gepresenteerd tijdens de beeldvormende bijeenkomst van de gemeenteraad.

Concept Transformatieplan

De verzamelde input werd gebruikt om een concept Transformatieplan op te stellen.

Feedback op Concept Transformatieplan

Tot en met zondag 6 november 2022 kon er door iedereen gereageerd worden op het concept Transformatieplan.

Transformatieplan

De ontvangen opmerkingen uit de feedback periode zijn, met een reactie, opgenomen in het definitieve Transformatieplan.

Download hier het definitieve Transformatieplan (PDF, 3.6 MB)