Bijeenkomst Verduurzaming Eigen Woning 25 Maart 2024

Donderdag 14 maart 2024

Voor huiseigenaren in de Crostolostraat, Damiatestraat, Woeringenstraat, Diepenbeekstraat en Peldenstraat, biedt de gemeente Stein een subsidie om eigen woningen energiezuiniger te maken.

Huiseigenaren met een laag energielabel (C, D, E, F of G) kunnen maximaal €15.000,- euro krijgen. Bureau Diep helpt woningeigenaren hierbij.

Bijeenkomst 25 maart

Een hele groep bewoners in Nieuwdorp is hier al mee gestart. Voor hen is er op 25 maart van 19.00 tot 20.30 uur een bijeenkomst waarbij de gemeente Stein en bureau Diep uitleggen hoe huiseigenaren kunnen starten met hun persoonlijke uitvoeringsadvies. De bijeenkomst is in het Buurtcentrum Nieuwdorp (Bergènkenstraat 1).

Je kunt voor 20 maart laten weten met hoeveel personen je komt via nieuwdorp@diep.nl.

Subsidie

Heb je een eigen huis in de genoemde straten en wil je ook subsidie voor het verduurzamen van jouw woning? Neem dan contact op met bureau Diep via nieuwdorp@diep.nl. Kijk voor meer informatie op de pagina Huiseigenaren Nieuwdorp.

Naar Actualiteiten wijkactieprogramma Nieuwdorp