Werk in uitvoering

Hieronder staat een overzicht waar er op dit moment wordt gewerkt aan straten, riolen en dergelijke in de gemeente Stein. Zo kun je zien of er in jouw buurt of wijk iets gebeurt. Informatie over grote projecten is te vinden op de pagina projecten in gemeente Stein.

De adressen op een kaart getoond.

Werkzaamheden Meers

In Meers wordt er gewerkt aan de gas- en waterleidingen. WML en Enexis gaan op hetzelfde moment aan de slag, om zo maar één voor overlast te zorgen. De werkzaamheden duren ongeveer een jaar.

Het wegvak waar ze op dat moment werken wordt afgesloten. Daardoor zijn de wegvakken steeds maar kort afgesloten.

Werkzaamheden aan de gas- en waterleiding in Elsloo

Bekijk de werkzaamheden aan de Michiel de Ruyterstraat in Elsloo

Voorbereidingen om de A2 tussen Het Vonderen en Kerensheide te verbreden

Bekijk de werkzaamheden tussen Het Vonderen en Kerensheide

Onderhoud aan de Bergerweg in Berg aan de Maas

Bekijk de werkzaamheden op de Bergerweg in Berg aan de Maas

Herstellen van klinkervakken in de weg

Bekijk de werkzaamheden in de gemeente Stein

De speelplek aan de Kampstraat in Urmond wordt vernieuwd!

Bekijk de werkzaamheden aan de Kampstraat in Urmond

Aanleg fietspad Urmonder Weerdweg en Dijkweg

In kader van het project Grensmaas start begin april 2024 de aanleg van het betonnen fietspad tussen Maasband en Urmond. Begin juni 2024 zijn de werkzaamheden klaar. De Urmonder Weerdweg en de Dijkweg zijn tijdens de werkzaamheden (gedeeltelijk) afgesloten.

Het pad, dat ook bedoeld is als weg voor landbouwverkeer naar de aan het pad grenzende percelen, wordt aangelegd op de bestaande verharding van de Urmonder Weerdweg en Dijkweg. Op twee plaatsen langs de Urmonder Weerdweg worden voor het landbouwverkeer draaiplaatsen aangelegd. De werkzaamheden worden uitgevoerd door Mourik Infra B.V. uit Echt.

De werkzaamheden bestaan uit de volgende onderdelen:

• Profileren van de bestaande Urmonder Weerdweg en Dijkweg;
  • Aanbrengen van een betonverharding van 20 cm dikte;
  • Aanleggen van twee draaiplaatsen langs de Urmonder Weerdweg;
  • Afwerken van de bermen en aanbrengen van de bebording.