Vidar in de wijk biedt extra handjes aan Steinse verenigingen/stichtingen

Dinsdag 2 april 2024

Er is een groot tekort aan vrijwilligers. De gemeente Stein vormt hier geen uitzondering op. Het project ‘Vidar in de wijk’ kan dit probleem niet oplossen, maar biedt wel mogelijkheden. Benieuwd welke kansen dit biedt voor jouw verenigingen of stichting? Lees verder en ga hierover met hen in gesprek.

Het deelnemersveld bestaat uit inwoners die moeite hebben met het vinden van werk, maar wel graag aan de slag willen. Zo heeft Vidar in de wijk onlangs voetbalclub RKSV De Ster uit Stein geholpen met onderhoudswerkzaamheden en het klaarmaken van materiaal.

Extra handjes

Kan jouw organisatie, (sport)vereniging of stichting (tijdelijk) wat extra handjes gebruiken? Vidar in de wijk gaat graag vrijblijvend het gesprek aan. Neem contact op met Mirian Romans door een e-mail te sturen naar mirian.romans@sittard-geleen.nl of bel naar 06 50 28 12 48. Op de website van Vidar in de wijk vind je meer informatie..

Naar Actualiteiten voor verenigingen