MKB Green Deal

Dinsdag 19 maart 2024

De MKB Green Deal in Sittard-Geleen breidt uit. Als ondernemer in de gemeente Stein kun je je ook inschrijven voor de MKB Green Deal!

Over de MKB Green Deal

De MKB Green Deal is een programma dat speciaal is ontworpen om je als ondernemer te ondersteunen bij het verduurzamen en toekomstbestendig maken van je bedrijf.

Als je jezelf inschrijft voor de MKB Green Deal, krijgt je toegang tot een compleet ondersteuningspakket. Dit pakket omvat een modulaire aanpak, begeleiding van experts én een
financiële tegemoetkoming in de vorm van een voucher.

Hoe werkt het?

De komende maanden kun je onder begeleiding van de partners en experts van MKB Green Deal deelnemen aan verschillende workshops:

• Het creëren van een eigen toekomstbestendig businessmodel
  • Het aanpakken van de energietransitie
  • Het ontwikkelen van een circulair verdienmodel voor je organisatie
  • Het omgaan met personeelstekorten
  • Het (verder) digitaliseren en digitaal beveiligen van je bedrijf

Tijdens de workshops krijg je ook persoonlijke begeleiding van je eigen plan van aanpak.

Aanmelden en meer informatie

Aanmelden voor de MKB Green Deal kan via de website van Stadslab Sittard-Geleen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met ondernemen@gemeentestein.nl

Naar Actualiteiten voor ondernemers