Ouder worden met een glimlach

Vrijdag 19 april 2024

Weet jij nog dat er vroeger een autoloze zondag bestond, of dat er in onze gemeente nog zeker 50 kroegen te bezoeken waren? Ging je bijvoorbeeld op stap naar discotheek Leurs met livemuziek? Of volgde je nog rijlessen voor 10 gulden per uur? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat vinden 60 plussers in onze gemeente belangrijk?

Alle inwoners moeten zich thuis voelen in onze gemeente. Wat daarvoor nodig is, kan voor iedereen anders zijn. Om te horen wat jullie belangrijk vinden, organiseren we dit voorjaar vijf bijeenkomsten voor zestigplussers in onze gemeente. In elke kern van onze gemeente één.

Bijeenkomsten

We willen je graag uitnodigen voor een van de vijf ontmoetingssessies. Kom met andere 60 plussers uit de gemeente in gesprek tijdens een gezellige ochtend middag of avond. Natuurlijk onder het genot van een kop koffie met iets lekkers! Wat vinden jullie belangrijk op het gebied van wonen, welzijn, zorg, ontmoeten en vervoer? Met de resultaten van deze bijeenkomsten maken we onze gemeente nog seniorvriendelijk(er).

"Een seniorvriendelijke gemeente blijft zichzelf vernieuwen om bij de tijd te blijven. Wat vandaag belangrijk is, kan over een tijd iets anders zijn. Daarom vragen we de senioren in onze gemeente op welke manier ze betrokken willen blijven en wat er moet gebeuren om ook de gemeente Stein seniorvriendelijk te maken en te houden," aldus Wethouder Dassen.

Plaats

Maandag 13 mei 13:00 uur tot 15:30 uur MFC Berg aan de Maas
Woensdag 15 mei 13:00 uur tot 15:30 uur Fanfarezaal in Meers
Donderdag 30 mei 10.00 uur tot 12:30 uur MFC De Grous in Stein
Maandag 3 juni 10:00 uur tot 12:30 uur Maaslandcentrum in Elsloo
Maandag 10 juni 19:30 uur tot 22:00 uur Fanfarezaal in Urmond

Aanmelden

Ben je geboren voor 1965? Meld je dan aan via 60plus@gemeentestein.nl en laat ons weten op welke dag jij wilt deelnemen aan de bijeenkomst.

Aangemeld en geen ontvangstbevestiging ontvangen?

Dan kun je ons nog een keer een mail sturen zodat je zeker bent aangemeld.

Lukt het niet om te mailen?

Dan kun je bellen naar 046 435 93 93. Onze collega's zullen dan vragen naar je naam en aan welke sessie je graag wil deelnemen en noteren dit.