Verbreding Weg van Elsloo naar Groot Meers

De Weg van Elsloo naar Groot Meers was tussen de komgrens Meers en de autosnelwegbrug in slechte toestand. Ook was de weg hier te smal om volwaardig te kunnen passeren.

De gemeente Stein is gestart met het verbreden van deze weg en het voorzien van nieuw asfalt.

Werkzaamheden

Gedurende de werkzaamheden is de weg afgesloten voor autoverkeer. Het autoverkeer wordt omgeleid via de Kapelaan Berixstraat naar Stein. Het fietsverkeer kan gebruik maken van het fietspad langs het Julianakanaal. De tekening waarop de werkzaamheden zijn weergegeven kun je bekijken via deze link.  (PDF, 286.2 kB)

De werkzaamheden worden op vrijdag 6 augustus afgerond. De weg zal dan weer worden opengesteld.

In de week van 9 augustus (week 32) vinden er nog een aantal werkzaamheden plaats. Het verkeer zal hier echter geen hinder van ondervinden.