Triathlon Stein

Vrijdag 28 juni 2024 18:00 uur - zondag 30 juni 2024 17:00 uur

Stein

Op vrijdag 28 en zondag 30 juni 2024 wordt in de gemeente Stein en omstreken Triathlon Stein georganiseerd. Vrijdag zal rondom Steinerbos IRONKIDS plaatsvinden voor de jongste atleten en op zondag komen de volwassenen aan bod.

Zij starten in de haven van Stein met een zwemparcours, waarna ze op de fiets stappen en via Meers, Geulle aan de Maas en Elsloo weer in Stein arriveren. Vervolgens rennen de atleten een parcours door het centrum van Stein met de finish op het plein aan de Heerstraat bij het Winkelcentrum.

Een aantal straten in de gemeente Stein zijn onderdeel van het fiets- of hardloopparcours. Stichting Triathlon Stein zorgt ervoor dat alle bewoners van de betreffende straten die onderdeel zijn van het parcours tijdig worden geïnformeerd. Lees het programma, het parcours en de bewonersbrieven op de pagina van Triathlon Stein.

Wij hopen op mooi weer en veel supporters langs het parcours! Na afloop bent u ook van harte welkom bij de festiviteiten op de finishplek met DJ Luc, de Baeker Hofkapel, foodtrucks en spellen voor de kids. Tot dan!

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.