Vanwege Hemelvaart is het gemeentehuis op donderdag 9 mei en vrijdag 10 mei gesloten. Telefonisch zijn we dan ook niet bereikbaar.

Lenteconcert

Zondag 7 april 2024 15:00 uur - 17:00 uur

Toon Zaal 11 - Toon Zaal 11, Wilhelminaplein 11, 6171 EN Stein

Website: https://toonzaal11.nl

Bij Toon Zaal 11 geven we jong talent graag een kans om te schitteren! We zijn verheugd om twee getalenteerde muzikanten te verwelkomen voor ons Lenteconcert.
Maak kennis met Zimra (15) en Keve (17) Hegedüs-Bjelik, een zus en broer van Hongaarse afkomst, die samen met hun ouders in Wijlre wonen. Deze opkomende sterren hebben al talloze nationale en internationale competities gewonnen en betoveren regelmatig publiek met hun muziek.
Op zondag 7 april laten ze hun talent zien tijdens een sfeervol concert, speciaal in het teken van de lente! We nodigen je graag uit om hierbij aanwezig te zijn. Het concert begint om 15.00 uur, maar we bieden ook een korte rondleiding in de galerie voorafgaand aan het concert.
Meld je aan via e-mail: toon.zaal.elf@gmail.com en geef het aantal personen door. Het aantal plaatsen is beperkt, dus wees snel!