Burendag RWZI Stein

Zondag 7 april 2024 10:00 uur - 12:15 uur

Waterschapsbedrijf Limburg - Dalerveltweg 3, 6171 RN Stein

Website: https://www.wbl.nl/.../wbl-burendag-rwzi-stein-7-april-2024/

Burendag rwzi Stein 7 april 2024.

Ook altijd willen weten wat er gebeurt, bij de rioolwaterzuiveringsinstallatie in Stein? Hoe wij afvalwater van onder meer gemeente Stein zuiveren zodat het weer als schoon en ecologisch gezond water de natuur in kan stromen. Daar komt heel wat bij kijken! Het zuiveren van rioolwater is een industrieel proces met veel technische innovaties en aandacht voor duurzaamheid.

We laten het je allemaal graag zien op zondag 7 april op de WBL-burendag, speciaal voor de inwoners van de gemeente Stein. Een unieke gelegenheid om meer te leren over hoe belangrijk het zuiveren van rioolwater is en vooral ook hoe we dat doen. Een interessante en educatieve ervaring voor jong en oud. Deelname is gratis.
Op zondag 7 april zijn er vier rondleidingen, start: 10:00, 10:45, 11:30 en 12:15 uur. Elke groep bestaat uit maximaal 60 personen. Let op: vol=vol!

Heb jij interesse en wil je meer weten over de rioolwaterzuiveringsinstallatie in Stein?
Meld je dan via de bijgevoegde link aan.

Leuk om jou te ontmoeten op zondag 7 april!