Stap in het avontuur van gezamenlijk bouwen!

Woensdag 8 mei 2024

Ontdek ons nieuwbouwproject voor ouderen in Stein.

Uit onderzoek is gebleken dat er in onze gemeente behoefte is aan geschikte woningen of bouwterreinen voor senioren. DOP Stein en Gemeente Stein hebben samen het initiatief genomen om hier een belangrijke stap in te zetten. In de Steskensstraat in Oud Stein starten we met een nieuwbouwproject voor 12 tot 14 koopwoningen voor 60-plussers. En niet zomaar een project, het gaat om een Collectief Particulier Opdrachtgeverschap (CPO) traject waarbij je samen met je toekomstige buren meebepaalt over het ontwerp van je huis en de buurt.

Informatieavond

Heb je interesse in dit project? We nodigen je van harte uit voor de informatieavond over het CPO project voor ouderen in de Steskensstraat.

• Datum: vrijdag 17 mei
  • Tijdstip: 19.00 uur
  • Locatie: Café-Brasserie Merode

Aanmelden voor deze informatieavond kan tot uiterlijk woensdag 15 mei a.s. via CPO.Steskensstraat@gmail.com.

Vragen of meer weten?

Op www.gemeentestein.nl/Steskensstraat plaatsen wij binnenkort meer informatie over het project. Tot die tijd kun je met vragen terecht bij CPO.Steskensstraat@gmail.com.