Vragen over jouw BsGW aanslag?

Donderdag 21 maart 2024

In februari verstuurde BsGW de aanslagbiljetten voor de gemeentelijke- en waterschapsbelastingen. Per post in je brievenbus of digitaal in je berichtenbox als je je hebt aangemeld voor MijnOverheid. Je ontvangt deze aanslag van BsGW in opdracht van ons als gemeente.

Wil je meer uitleg over de termen WOZ-waarde en waardepeildatum? Of wil je weten waarom de WOZ-waarde kan stijgen of dalen? Bekijk dan de handige uitlegvideo's van BsGW! Of neem een kijkje bij de veelgestelde vragen.

Vragen?

Het kan zijn dat je in februari je aanslag niet hebt ontvangen. Je ontvangt deze dan uiterlijk eind maart. Heb je vragen hierover of andere vragen over jouw aanslagbiljet? Neem dan contact op met BsGW, bekijk op de website van BsGW hoe je dit het beste kunt doen.