Uitslag verkiezingen Provinciale Staten en Waterschap 2019

Op 20 maart 2019 kon je stemmen voor de verkiezingen voor de Provinciale Staten en de Waterschappen. Dit zijn twee aparte verkiezingen die op dezelfde dag werden gehouden.

Definitieve uitslag

De definitieve uitslag voor zowel de Provinciale Staten als de Waterschappen werd op maandag 25 maart om 10.00 uur definitief vastgesteld. Dit gebeurde tijdens een openbare zitting op het centraal stembureau.

Digitale bestanden uitslag

Hoe is er in de gemeente Stein gestemd?

In Stein zijn alle stemmen op kandidaatsniveau op donderdag 21 maart geteld. Hieronder kun je terugvinden hoe de inwoners van Stein hebben gestemd.

Op de eerste pagina van de documenten vind je de nummerverwijzing van de stembureaus, zoals deze in het verdere document worden gebruikt ter verwijzing.