Melding of klacht over de gemeentelijke dienstverlening

Heb je een vraag, klacht of opmerking over de dienstverlening van de gemeente? Bijvoorbeeld over wachttijden, informatie of bereikbaarheid? Dan horen wij dat graag. Laat het ons weten via info@gemeentestein.nl. Wij nemen dan binnen 10 werkdagen contact met je op.

Een officiële klacht melden

Ben je niet tevreden over de manier waarop de gemeente je heeft behandeld? Dan kun je daar een officiële klacht over sturen. Denk bijvoorbeeld aan een veel te lange afhandeltermijn van een aanvraag of verkeerde informatie. Of aan slechte communicatie met een afdeling of een onaardig contactpersoon. Maak dat vooral bekend, zodat de gemeente van jouw melding kan leren.

Stuur je klacht naar: info@gemeentestein.nl en schrijf erbij: ‘ter attentie van het college van Burgemeester & Wethouders’.

Niet digitaal?

Liever een brief schrijven naar de gemeente? Dat kan ook. Gebruik als adres: Postbus 15, 6170 AA Stein.