Melding openbare ruimte

Waar wil jij een melding of klacht over indienen?

Melding openbare ruimte

Over de openbare ruimte, zoals wegen, verkeersborden en groen

Schade in de openbare ruimte melden kan via het digitale meldingsformulier openbare ruimte. Het gaat dan om schade aan straten, stoepen, straatkolken, verkeersborden, openbaar groen, enzovoort. Hier vind je ook een overzicht van alle bij de gemeente ontvangen meldingen.

Over openbare verlichting

Een melding over de openbare verlichting, bijvoorbeeld een niet werkende lantaarnpaal, kan gemaakt worden via het formulier melding openbare verlichting.

Meld het makkelijk en snel via de BuitenBeter app!

Snel en makkelijk iets melden op het moment dat je ziet dat iets beter kan? Download dan gratis de BuitenBeter app op je telefoon. Dat kan via de App Store (Apple) of Google Play (Android). In een paar simpele stappen geef je direct alle nodige informatie over de melding door aan de gemeente. Jouw melding komt meteen bij ons binnen en wij gaan ermee aan de slag. In de app volg je in de tussentijd de status van jouw melding!

Niet digitaal?

Liever een brief schrijven naar de gemeente? Dat kan ook. Gebruik als adres: Postbus 15, 6170 AA Stein.